mr&mrsdu1

Saturday, May 2, 2009

++drama swasta++

Adegan 1:

B: semalam busy make up apa?
Bby: trial make up untuk dinner nanti.
B: macam mana? nak tengok.
Bby: Owh no3..muka saya macam b**t*t kuali melekat di muka lah...............
(gaya datin..bkn datin momon..tapi datin yang baru belajar english 3 hari dah tak tahu cakap melayu..)
B: hahahahaha..lagi sekali..lagi sekali..
Bby: tiada siaran ulangan..hehe
B: pakai apa dinner nanti?
Bby: owh saya pakai kebaya la dinner nanti(gaya yang sama)
B: hahahahahaha
Bby: (apsal suke sangat mamat ni...)
B: kebaya biru yang bby pakai masa kite g umah Caah tu ke?
Bby: (OMG!! so sweet die ingat lagi...aku pon dah tak ingat aku ada baju tuh..3 years ago kot..) bkn la syg...
:head_21::head_21:

Adegan 2:

momon: Jangan!!!sentuh!!!aku!!!
in: OMG!!! (terkesima)
momon: cam drama swasta kan?
in: owh wateva momon!!!!
:head_12::head_12:

Adegan 3:

Adik: ala mak macam ni lagi ke rumah kita?
Mak: kenapa?
Adik: ingat kan mak dah robohkan buat rumah baru ke...
Abang: kepala otak ko!!
Adik: hehhehe
:head_08::head_08:

Adegan 4:

Abang: ko masak apa tuh??
Adik: spegetti carbonara..
Abang: ni ada la ni...ko nak mintak apa ni kat mak?? mahal ke??
Adik:(bengong giler..kurang hasam tul)
Abang: mak....ni ada la ni budak ni nak mintak apa2 kat mak ni...
Adik: (mana tahu ni)
:head_06::head_06:

Adegan 5:

mak: abang kata kalau dia kawin nanti tak nak wat pape..tak payah jemput2 orang..giler ke apa?
orang lain dah 5 kali jemput..mak baru sekali..mak ingat nak buat kat dewan jek...tak de la
bersepah umah nanti..
adik: hah ok la tuh.. adik pon nak kawin kat dewan mak...kat hotel pon ok..
mak: bile ko nak kawin?
adik: ingat tahun ni..tapi cam tak sempat..tahun depan boleh mak??
mak: ko dah abis belajar belom nak cerita pasal kawin ni??
adik: (hahaha..padan muka ko in)
:head_22::head_22:


Adegan 6:
(this is in's favourite dialog)

In: Yani..ko ni mmg kawan yang baik kan..aku sayang ko..
Momon: geli!!!!!!!!!
In: ko sangat memahami...
Momon: diam!!!diam!!!diam!!!
In: hahahahahaha
:soldier_50::soldier_50:

p/s: exam ahad ni in..ko tak study pon ek..mak dah beli macam2 untuk ko..STUDY LA!!!!!!!!!!
thanks mak..sayang mak sangat2...

7 comments:

Akmar Anuar said...

adegan 1 + adegan 2 + adegan 3 + adegan 4 + adegan 5 + adegan 6 = 6 adegan = in senget 6 kali

simpati....simpati...simpati..simpati..simpati..simpati..
6 kali simpati..

mrsDu1(^-^) said...

hahahaha...
yani lagi senget..

kalau in senget 6 kali,
yani senget 60 kali..........

Akmar Anuar said...

cik camp lak senget 1.5 kali jer kan???
muahahhahahah =p

mrsDu1(^-^) said...

cik camp 100000000 hahaha

Akmar Anuar said...

ceh melampau...
dah bagi paha nak betis lak...
in melampau!!!!!!!!!!!!

+dat!n iLLiani ariFFin+ said...

byknye senget aku??? xsgka byk adegan dlm ni.....hehehehe...sengal!!!

mrsDu1(^-^) said...

ko mmg senget pon..hahaha