mr&mrsdu1

Wednesday, March 25, 2009

++hospital & PMS

setiap hari rabu..saya memang tak ada kelas..:n3s_68:
kebetulan momot kene wat check up ri ni..
so pegi hospital ngan momot..teman die..


(gambar di hospital)

bangun2 pulak..saya diserang sakit perut..
tapi gagah kan diri hanya kerana momot..
demi momot..:n3s_86:

lepas momot daftar..
kena masuk dalam tempat 2 (tak tahu nak panggil apa,tempat rawatan)
kena bukak kasut..:n3s_100:
saya ingat saya tak perlu la kan...momot jek..
sekali kena jugak..:head_16:
nak tahu tak kami pakai apa..
kami saling berpandangan masa nak pilih benda tuh..
tadaaaaaaaaa......


ni la yang kami kena pakai..:head_05:
tak boleh tahan masa tuh..
semua yang ada kat situ pkai selipar yang sama..
doktor ke nurse ke pesakit ke orang yang teman ke..
semua pakai yang sama macam ni..
:n3s_39:kami asyik gelak pasal selipar ni..
(momot dah berdebar2 dah dalam hati dia..:soldier_47:)



ni la keje aku masa tunggu momot...:n3sl0_65:
mula2 baca novel..
baru 4 muka surat dah tak nak baca..
keadaan tidak menyeronokkan:soldier_22:(tengah adegan romantik..haha:n3sl0_21:)
pas tu baru nak layan crossword momot dah kuar..
nanes2..takut lak saya tengok..
dia kata sakit..dengar cite momot pon dah sakit..:n3sl0_70:
(:n3sl0_21:nah baca sendiri cite die..momot)

sampai umah masih sakit lagi perut saya..
bawak2 ke tido pon, masih sakit lagi pas bangun..:n3s_15:
owh tuhan....sakit nya...
susahkan jadik perempuan..:n3s_44:


p/s: thanks cik kema bagi tips..kurang sikit pas 2..

6 comments:

Akmar Anuar said...

hihihi, dialog gambar selipar tu klaka+comel gler..
hurm...kejap je ke tunggu comot?
comot cte mcm lama gler die dalam bilik tuh (tapi dah kalo bende tu masuk dalam badan mmg la rase lama pon kama oi!!)

hurm..period pain ni slalu sbb 'kesesakan lalu lintas'.
maka oleh itu (ituuu diaah ayat skema) kene minum air suam-suam panas utk 'melebarkan' lalulintas tersebut (sile bace dengan nada skema).
teori cik kama ni mcm ajaran sesat tapi mcm btol la pulak kan? hehe (habislah pesakit aku bile dah keje nanti..haish..)

ok2, nak komen entry seterusnye..NEXT!!

mrsDu1(^-^) said...

rasa nye mcm kejap jek tunggu momot 2.. sbb baca 4 muka surat je pon..(mrsdu1 mengeja kot..haha)
tp momot ckp cm lame jek..
mungkin perbezaan penggunaan masa..(bongok giler ayat 2)

thanks cik kema for da tips..
thanks also 4 da komen..
hee
=D

Akmar Anuar said...

ayat tak bongok tapi skema gler macam dalam pertandingan debat antara sekolah-sekolah =p

mrsDu1(^-^) said...

dulu xdapat masuk debat..
so skrg la bru nak aplikasikan..hehe

+dat!n iLLiani ariFFin+ said...

comel nye siper korg..hakhak!!

Missc0mot said...

ahahahhahahahhaha...
sengal mak ngal betol lah.....
eipp...lame la...ak rs lame....
weee~
akit.....=(

~thanx b0ng2...luv u...\(",)/