mr&mrsdu1

Monday, August 24, 2009

++potret kehidupan++


dah lama tak upload gambar..
cik camp nak sangat tengok gambar anak2 kiki kan..
haa dalam entry ni ad..
insyaAllah..

cik camp.. ni la anak2 kiki...
comel tak??
mereka ni sangat photogedix..
byk lagi gmr mereka yg cm posing model jek..
(gambar ni bukan in letak kitten2 ni kat pasu k..dorg yg mmg dh duduk kat situ)




ini si kiki yg semakin gedik sekarang..
makan pon dah pandai memilih...


tgk la ni..tengah menyusu pon sempat posing..
comel x cik camp??
(bukan cik camp yg comel..anak kiki ni..)
orait..tggu next update ye cik camp..byk lagi gambar anak2 kiki ni..

10 comments:

Akmar Anuar said...

comel nyewwwwwwwwwwwww!!!

ASSO!
JANGAN BUAT KUCING BLACK PEPPER OR SOTO KUCING TAU???? X-(

name2 kittens tu sume omputeh..
xleh blah glerrr...

haa!!
nak tau nape dorang sume photogedix..
nak tau sebab ape??

SEBAB.
BONG.
PON.
PHOTOGEDIK.
GAK!!!

yeeeeeeeeeeeeehaaaaaaaaaaa!!

kiki gedik2 pon sbb die blaja dari ombong....wahahahaha

:D
:D
:D

Akmar Anuar said...

ishhhhhhh...asal komen i MACAM BESAR SANGAT NIH???

tskk... T_T

miSh x0x0(^_^) said...

huhu..ma katty..:)

+dat!n iLLiani ariFFin+ said...

sedap gak kucing black pepper..cam kambeng panggang kan??
sedapnyeeeeeee.................

Mish Hawtchocolate said...

humm..
kucing blck paper pn bolehhhhhhhhh..
juadah berbuka esok..

jhuhuhuhu ;|

Akmar Anuar said...

yanie bengong, ko nak jadi mcm asso kanibal tu kew??

nyampah!!!

fajridil adha said...

salam..

awk manja mcm kucing gak ke? meow meow.hehe ^_*
[adhaband mp3]

mrsDu1(^-^) said...

ni apsal sume dh jangkit as ni.. nak wat kucing blackpepper ek yani...
mon, ak rindu la kening kucing ko...hahahahaha

cik camp.. sebenar nye..mmg in didik dorg jadik photogedik..hahaha

Akmar Anuar said...

black pepper tu SUME SALAH ASSO!!!!

x-(

eiuwwwwww...ajar kucing2 jadi gedik...
euiiiiwwww...nanti anak ombong sume auw-auw gituh...wahahah =p

mrsDu1(^-^) said...

eh2 apsal nak auw plak..
klu lelaki mst gagah perkasa macho cm bapak die..