mr&mrsdu1

Thursday, August 27, 2009

++Casting++

this time in nak cakap sal PSM..
in tengah mencari pelakon untuk Video PSM in ni..
ada beberapa watak yang in perlu kan..
(cik camp nak berlakon x?)
watak2 yang diperlukan
1. pengacara (perempuan if possible)
2. 3 orang pelakon lelaki
3. 4 orang pelakon perempuan (pengacara xley berlakon ek)
setakat ni, in baru dapat seorang pelakon..
(identiti nya dirahsiakan..hahaha)
pening pale nak cari pelakon ni..
(asso ko nak blakon x?? tapi watak yang ko idam kan tu xde kot..hehehe)
kepada sesiapa yang ada impian untuk menjadi pelakon...
boleh la cari in ye..(bukan la belakon filem pon!!!!)
mungkin ini platform anda untuk menjadi pelakon pada masa hadapan..
(poyos!!! cm sazo)

7 comments:

Mish Hawtchocolate said...

nape xde????????????????
aku da byk wt persedian untk wtk tuh(poyo jer)

tadek tamo ah blakon.
huhuhu =((

ko amek x awal blakon??
huhu ;p
kalo awal ade, aku nk ah..

Akmar Anuar said...

asso nak berlakon jadi housewife wat kek batik kew??
wow!!!
i loike!!! :D :D

ombong, i xnk jadi pelakon..
jadi director leh?

+dat!n iLLiani ariFFin+ said...

paya ke yang berlakon???
ahahhahhaah..ke sazo??

mrsDu1(^-^) said...

[misshawtchoco] giler la dah wat persediaan.. scene tu ditolak oleh jabatan penapisan najis..eh2 bukan..jabatan penapisan filem..hahahah

bley la jdik anak yg bermasalah..ek???

[akmar anuar] klu cik cmap director, in jadik ap??

[datin] identiti dirahsiakan...tggu filem siap..hahaha ak nak amik ko blakon..tapi xcukup budget..hahah

Akmar Anuar said...

in jadi penerbit

:D

miSh x0x0(^_^) said...

sape pelakon yg ko da dpt tuh?

mrsDu1(^-^) said...

hehe..in jadik bos la ni ek cik camp???
hehehe
byk la..ni projek sape..

pelakon adalah....jengjengjeng..hahahaha