mr&mrsdu1

Thursday, February 12, 2009

++cinta mu++

Cintamu,
Yang kurasa walau tak terucap,
S'makin dalam
Cintamu,
telah terukir di batas cintaku,
Selamanya

Tak pernah kumencoba,
Lepaskan cintamu walau sesaat,
Sejujurnya diriku terlalu sayang padamu
Kuingin s'lalu dalam,
Cintamu

Dan tiada yang kan memisahkan,
Selamanya
Cintamu,
Yang terlimpas, terbias matamu
S'lama ini

Adakah di hatimu,
Terbesit satu harapan untukku
Tuk berjanji selamanya kan selalu milikku

Satu cinta,
Tak pernah kumencoba,
Lepaskan cintamu walau sesaat,
Sejujurnya diriku terlalu sayang padamu
Kuingin s'lalu dalam,
Cintamu...

gembira....:Monkey47:dekat 2 tahun crik lgu ni...(bodoh gler):mKanta:
hehehe...tp seyes..lme 2 la ak cri lgu ni...
lagu ni ad makne n sejarah...
:Monkey41:
tp bru mlm td dpt tajuk die...
:Monkey10:2 pon org plg kedekut dlm dunia 2 xmo bg...
seb baik die bg jugak akhir nye..:Monkey08:
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++
yani..ni bkn emo taw..
:Monkey43:
ingt lgu yg best jek...n ad makne lgu ni...
kak ema xmo pk bkn2 ek....
:Rabbit05:
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

4 comments:

+dat!n iLLiani ariFFin+ said...

yeke??pasti ke?? eyh..bdk xmandi?? kamu nak dpt award ke???!!

mrsDu1(^-^) said...

oit..ap cte2 sal xmandi lak ni..
dh mandi la.
jgn jatuhkan imej sy sbgai datin seri ek....

chokilala said...

ehh.. aku dah lama ada lagu ni..
kenapa tak mintak aku je?
datin tu memang kedekut, harap je datin

tapi aku tak ske dah lagu ni..
sebab ex aku yg bagi n nyanyi2 dulu..
hehehe..

mrsDu1(^-^) said...

hehehe..ske lgu ni sbb ad org panah nyanyi kat i lgu ni la choki..
sbb syg die sgt2...
ad sejarah kot lgu ni...
heheh
emo lg...