mr&mrsdu1

Sunday, October 11, 2009

++announcement++


salam sume....
dah lame sgt tak update....
ni bru dapat peluang nak update...
in update ni pun nak announce yg blog ini tidak akan diupdate lagi selepas ni..

in akan wt blog baru..

blog ni biar la tinggal kenangan...huhu

new blog is in progress..

insyaAllah akan diberitahu kelak..huhu

tu je la nak update...xde ap nak cite..

lastly, mst korg asik tgk gmbr org 2 je kan kat entry b4 ni..

nah tgk gambar in plak..xyah dh tgk gmbr die...

tgk byk kali t tembel mata tu..huhu

(muka sakit perut..heheh)


(me n my sis )

(my sis)

5 comments:

Akmar Anuar said...

in skrg ni mcm da len sket je..
sedey la tgk in camni...
rindu in yg senget2 dlm blog dulu..huhu =)

tu sume gamba kat melaka ke?
aishhh...rindu melaka!!!!

Mish Hawtchocolate said...

wajah baru.
blog baru.
bgus2~

+illianiAriffin+ said...

rajin tul ade blog baru....nk ikut jejak langkah ko la nt..tp bukan blog bru la...

Missc0mot said...

ombong..lebiu...
take care..
kwn smpi bile2 even pe pon jdik..
take care!!!!!

Emacupcake said...

cute jer tgk pic in pakai tudung..hehe..bgus la klu in nak wat blog baru..akak doakan in akan berjaya di dunia dan akhirat..jangan pk kan sgt apa yg telah berlalu..anggaplah ianya sebagai kenangan pahit yg tak perlu di kenang ok....bina hidup baru k!!!